Jsem vaše „DRAHÁ“ copywriterka


Potřebujete texty na web, ale ceny copywriterů se vám zdají příliš vysoké? Prozradím vám, proč to tak je a jaké výhody to může mít, když si za práci copywritera připlatíte. Jako specialistka na obsahový marketing už pracuji nějaký ten rok. Za dobu své praxe jsem přišla na to, že není dlouhodobě možné jen bezhlavě psát. Pokud chce copywriter dělat svou práci dobře, měl by k psaní textů přidat i další aktivity.

Copywriter a vzdělávání

Pro specialistku na on-line je naprosto zásadní být neustále v obraze. Lidé např. z Facebooku, Seznamu, Googlu… nikdy nespí a neustále přinášejí vylepšení a různé nové aplikace. Prakticky každý týden objevuji něco nového. Pokud bych se nevzdělávala, byla bych prostě mimo.

Vzdělávání mě nestojí pouze čas, ale i  peníze. Sami možná víte, že jednodenní školení nebo konference o on-line marketingu se pohybují v řádech několika tisíc. Tyto investice se tedy zákonitě musí odrazit i v ceně za mé služby. 

Kontakt s vaší cílovkou

Abych věděla, co vaše cílovka žádá, musím se také občas zvednout od svého PC a vyrazit mezi lidi. Nejlépe mezi ty, na které cílí marketingové aktivity mých klientů, abych si udělala představu, jak tito lidé uvažují, co je pro ně důležité a jak je možné je ovlivnit.

Díky těmto aktivitám a tomu, že pracuji pro klienty, jejichž podnikání je mi opravdu blízké, vám ušetřím náklady, které byste například v agentuře museli investovat do uživatelského výzkumu. Tyto výzkumy se obvykle pohybují v řádech desítek tisíc.

Kreativní nápady

Nápady, a hlavně ty dobré, opravdu nerostou na stromě. Každý dobrý kreativec se musí aktivně starat o své duševní zdraví. Nejen proto, že si nevydělá, když nebude mít chuť do práce, ale hlavně z toho důvodu, že vynucené nápady obvykle nestojí za nic a stavy vyhoření nejsou u kreativní práce ničím neobvyklým.

Odborné znalosti z vašeho podnikání

Majitel firmy, co má vztah k obchodu a empatické cítění vůči požadavkům klientů, je sám sobě nejlepším marketingovým specialistou. Outsourcovaný specialista si nejdříve musí vaše podnikání nastudovat, a to od firemní kultury až po firemní aktivity, ze kterých je možné čerpat při tvorbě obsahu na sociální sítě a články do blogu.

Díky tomu, že svůj záběr specializuji, mohu věnovat čas i studiu odborných informací z vašeho oboru, mít přehled o konkurenci, novinkách a příležitostech.

Vlastní projekty

Nechci klientům předávat jen nějaké teoretické informace, co jsem si někde načetla, proto je mým záměrem testovat různé marketingové aktivity i na svých soukromých projektech, kterým se mohu ale věnovat až poté, co mám hotovou práci pro klienty, a hlavně vyděláno na své provozní náklady.

Marketingové a networkingové aktivity

Jako pro freelancerku, co převážně pracuje z klidu domova, je pro mě zásadní chodit svým klientům a kolegům naproti. Snažím se proto být vidět na různých networkingových setkáních podnikatelů, přednáším o tom, co dělám, píši články do blogu a snažím se být aktivní na sociálních sítích, abyste věděli, zda jsem pro vás tím správným dodavatelem dříve, než se setkáme u prvního jednání o spolupráci

Tím vám také šetřím mnoho času a peněz, které byste případně investovali do spolupráce s neznámým specialistou nebo agenturou.

Pracovní prostředí

Neméně důležitá je pro mě možnost tvořit v příjemném, inspirativním prostředí, kterým rozhodně není nějaká tmavá kancelář.

Věřím, že nyní už víte, co všechno se skrývá za hodinou mé práce na vašich projektech, a jsem si jistá, že již dokážete ocenit hodnotu vaší „drahé“ specialistky na obsahový marketing.

 

 

Komentáře (1)

  1. Martin Hlaváč napsal:

    Naprosto chápu a celkem mi to mluví z duše 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odeslat komentář

KONTAKTUJTE MĚ

TĚŠÍM SE NA SPOLUPRÁCI
Odeslat