Jsem vaše „DRAHÁ“ copywriterka


Potřebujete texty na web, ale ceny copywriterů se vám zdají příliš vysoké? Prozradím vám, proč to tak je a jaké výhody to může mít, když si za práci copywritera připlatíte. Jako specialistka na obsahový marketing už pracuji nějaký ten rok. Za dobu své praxe jsem přišla na to, že není dlouhodobě možné jen bezhlavě psát. Pokud chce copywriter dělat svou práci dobře, měl by k psaní textů přidat i další aktivity.

Copywriter a vzdělávání

Pro specialistu na on-line marketing je naprosto zásadní být neustále v obraze. Lidé z Facebooku, Instagramu, Seznamu, Googlu a jim podobní nikdy nespí a neustále přinášejí vylepšení a novinky. Prakticky každý týden se objeví něco nového. Pokud bych se nevzdělávala, byla bych prostě mimo.

Vzdělávání mě nestojí pouze čas, ale i peníze. Sami možná víte, že jednodenní školení nebo konference o on-line marketingu se pohybují v řádech několika tisíc za jeden den. Tyto investice se tedy zákonitě musí odrazit i v ceně za mé služby. 

Kontakt s vaší cílovou skupinou

Abych věděla, co vaše cílovka žádá, musím se také občas zvednout od svého PC a vyrazit mezi lidi. Nejlépe mezi ty, na které cílí marketingové aktivity mých klientů, abych si udělala představu, jak tito lidé uvažují, co je pro ně důležité a jak je možné je ovlivnit. Díky těmto aktivitám a tomu, že pracuji pro klienty, jejichž podnikání je mi opravdu blízké, vám ušetřím čas, který byste museli investovat do složitého výzkumu.

Kreativní nápady

Nápady, hlavně ty dobré, opravdu nerostou na stromě. Každý dobrý kreativec se musí aktivně starat o své duševní zdraví. Nejen proto, že si nevydělá, když nebude mít chuť do práce, ale hlavně z toho důvodu, že vynucené nápady obvykle nestojí za nic a stavy vyhoření nejsou u kreativní práce ničím neobvyklým.

Odborné znalosti z vašeho podnikání

Majitel firmy, který má vztah k obchodu a empatické cítění vůči požadavkům klientů, je sám sobě nejlepším marketingovým specialistou. Outsourcovaný specialista si nejdříve musí vaše podnikání nastudovat, a to od firemní kultury až po firemní aktivity, ze kterých je možné čerpat při tvorbě obsahu na sociální sítě a články do blogu.

Díky tomu, že svůj záběr specializuji, mohu věnovat čas i studiu odborných informací z vašeho oboru, mít přehled o konkurenci, novinkách a příležitostech.

Vlastní web a marketing

Nechci klientům předávat jen teoretické informace, co jsem si někde načetla, proto testuji různé marketingové aktivity i na svém podnikání. Navštěvuji networkingová setkání. Píši články do blogu a snažím se být aktivní na sociálních sítích.

Věřím, že nyní již dokážete ocenit hodnotu vaší „drahé“ copywriterky.

 

 

Komentáře (1)

  1. Martin Hlaváč napsal:

    Naprosto chápu a celkem mi to mluví z duše 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odeslat komentář

KONTAKTUJTE MĚ,

TĚŠÍM SE NA SPOLUPRÁCI
Odeslat