„Proč to děláš?“ zeptal se mě Tomáš


„Proč to děláš?“ zeptal se mě Tomáš. Dobrá otázka. Ušetří spousty nedorozumění při navazování spolupráce. Všichni máme nějaký důvod, proč to děláme. Někdo ho přizná, je upřímný. Jiný tápe, nebo důvod tají. Rozhodně má smysl se nad svým „PROČ” zamyslet. Protože s Tomášem a Brilo Teamem spolupracujeme, zajímá ho, jako správného majitele firmy, má pracovní motivace. Tak jsem se zamyslela, jak to tedy mám?

Chci být flexibilní a uplatnit své dovednosti

Mám 8letého syna, který je v mém životě na prvním místě. Podnikání mi umožňuje věnovat se mu a zároveň dělat, co mě baví. Současně uplatňuji své dovednosti, když pomáhám podnikatelům dosahovat lepších výsledků, omezit složité procesy a využívat technologie v podnikání.

Potřebuji se realizovat

Prvním důvodem, proč jsem zatoužila po podnikání, bylo mé nutkání se realizovat při mateřské. Než se mi narodil syn, přestěhovali jsme se na malé město a dojíždění do zaměstnání nebylo praktické. Začala jsem proto uvažovat o podnikání. Při hledání možností, jak se zviditelnit, jsem se dostala k on-line marketingu. Teď už sice bydlím v Praze a syn chodí do školy, ale má touha po seberealizaci se nezměnila.

Baví mě marketing

Bez podpory okolí byl můj začátek složitý. S tím jsem se ale nechtěla smířit. Kdykoliv byla šance, vzdělávala jsem se v marketingu a podnikání. Současně jsem všude mluvila o tom, co jsem se naučila. Slovo dalo slovo a já získala první zakázku. Nebyla to zakázka na projektování interiérů, v čemž jsem chtěla podnikat původně, ale na texty na web a správu sociálních sítí. On-line marketing mě nadchl natolik, že jsem do toho šla naplno.

K práci potřebuji jen počítač a internet

Další výhodou je, že k tomu potřebuji jen počítač a připojení k internetu. Bez počátečních investic není podnikání v interiérovém designu zrovna jednoduché, u on-line marketingu je tomu jinak. Současně je hodně vzdělávacích materiálů na internetu, je tedy možné být stále v obraze bez nutnosti někam docházet.

Má práce mi dává smysl, když pomáhám ostatním

Pomáhám podnikatelům zorientovat se v on-line marketingu. Konzultuji, tvořím články do firemních blogů, texty na webové stránky, vymýšlím marketingové strategie… Firmy mají nové možnosti, jak získat klienty, a já radost za každý jejich úspěch. Ráda pomohu i vám, napište mi.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odeslat komentář

KONTAKTUJTE MĚ,

TĚŠÍM SE NA SPOLUPRÁCI
Odeslat