Zpětná vazba je důležitá


Stává se vám, že klient převezme zakázku s nadšením a díky, ale časem se k vám tichou poštou dostane, že zas o takovou spokojenost nešlo? Chtějte zpětnou vazbu! Jedině takovým způsobem dokážete této situaci předejít.

ZPĚTNÁ VAZBA

Snažte se založit si vztah na upřímnosti.

Projevujte své názory otevřeně a bez zbytečných okolků. K tomu samému přimějte protistranu. A nebojte se u toho, že někoho svou otevřeností odradíte, protože odradíte pouze ty, se kterými byste už od začátku spolupracovat neměli.

Po každé schůzce nebo telefonním rozhovoru se ujistěte, zda klient všemu rozuměl, či zda by chtěl případně doplnit nějaké zmíněné informace.

Ptejte se v e-mailu, ptejte se na sociálních sítích… dlouhodobá komunikace s fanoušky na sociálních sítích (i s těmi negativními) sice stojí nějaký čas, ale důvěra vás nemine.

UJIŠTĚNÍ

Ujišťujte své klienty, že vám záleží na jejich spokojenosti, kde to jen jde!

Otevřená komunikace je nejlepší cestou k cíli, kde budou obě strany spokojené.

Někdo se snaží dodavatele služeb či produktů testovat (v lepším případě), ovšem jsou i tací, co se raději moc neptají, aby náhodou nevypadali hloupě. Vzniknou-li jim ale během spolupráce nějaké nejasnosti, věřte, že budou pátrat po odpovědi na internetu, u přátel a možná i u vaší konkurence. To nesmíte dovolit!

Máte zkušenost takovou, že čím je v obchodním vztahu větší prostor, tím lépe toho může být zneužito?

Opět si myslím, že pokud bude vaše otevřenost protistranou zneužita, jděte raději o dům dál!

Neztrácejte čas s těmi, co nedokážou váš poctivý a upřímný přístup k práci dostatečně ocenit!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odeslat komentář

KONTAKTUJTE MĚ

TĚŠÍM SE NA SPOLUPRÁCI
Odeslat