Jak pracuji


Když jsem začínala s marketingem, spravovala jsem firmám sociální sítě. Tvořila jsem grafiku na firemní stránky na Facebooku a psala texty k příspěvkům. Později jsem připravovala texty na webové stránky a články. Postupem času jsem dělala marketingové strategie a obsahové plány.

Často jsem ale více času než samotné tvorbě věnovala konzultacím s klienty. Vymýšlení, plánování a organizování jednotlivých prací – to mě bavilo.

Uteklo mnoho let, než jsem se definitivně rozhodla dělat pouze konzultace.

Kdo jsem a co dělám

Jsem máma, freelancerka a marketingová specialistka. Podnikám osmým rokem.

Každé období mého života mi přineslo mnoho zkušeností. Stále se vzdělávám a učím se od specialistů. Baví mě pomáhat klientům posouvat podnikání dál.

Proto dělám kromě marketingových konzultací také konzultace se zaměřením na rozvoj a podnikání.

Téma konzultací

ROZVOJ – návyky, hodnoty, praktické bydlení, vzdělávání, organizování práce, plánování času.

PODNIKÁNÍ – osobnost, motivace, smysl, vize, flow, cenotvorba.

MARKETING – značka, obsahový marketing, novinky a trendy, networking, marketingové nástroje, výběr specialistů.

Zde si můžete přečíst, co konkrétně spolu můžeme řešit.

Možnosti spolupráce

Jednorázové konzultace

Jednorázové konzultace dělám spíše výjimečně. Upřednostňuji dlouhodobou spolupráci.

Pokud vás však zaujalo některé z témat, o kterém se zmiňuji na sociálních sítích nebo v článku a chcete se o něm pobavit, napište mi na e-mail info@hankamikolasova.cz.

V e-mailu mi popište, co potřebujete řešit a co od konzultace očekáváte.

Najdeme-li vhodný termín, domluvíme se na on-line nebo telefonické konzultaci.

Ta trvá 60 minut a stojí 2 400 Kč (platba předem na účet).

Dlouhodobá spolupráce

Spolupráce, které dávám přednost, trvá obvykle 3 měsíce.

Obsahuje:

6 on-line konzultací v rozsahu 60 minut (po 2 týdnech)

6 úkolů k vypracování (do týdne po schůzce)

Chcete-li na svém podnikání opravdu zapracovat, napište mi e-mail. 

Následně si domluvíme termín úvodní (poznávací) schůzky, která bude probíhat on-line nebo formou telefonického rozhovoru. Rozhovor trvá 30 minut a je zdarma.

Během rozhovoru se domluvíme, na jakou oblast se zaměříme: zda to bude ROZVOJ, PODNIKÁNÍ nebo MARKETING a termínech jednotlivých schůzek.

Po této schůzce vám zadám první úkol a pošlu číslo svého účtu pro zaplacení zálohy, což je ½ z ceny – 14 000 Kč.

(Druhá polovina zálohy je splatná do 2 týdnů po šesté konzultaci.)

Konzultace při procházce v přírodě

Klientům, se kterými pracuji na bázi dlouhodobé spolupráce, dávám také možnost konzultace při procházce po Šumavě.

Je ideální pro ty, co se na jednotlivé téma chtějí více zaměřit, než je při on-line konzultaci během šedesáti minut možné.

Taková konzultace trvá 2 hodiny a stojí 4 800 Kč. (platba předem na účet)

Můžeme se domluvit na některý pátek nebo v neděli v rozmezí 14–16 hodin. (Mám-li volný čas, je možné se domluvit i na jiný termín.)

A co dál?

Po ukončení tříměsíčního cyklu je více možností, jak spolupracovat dále.

Začneme-li ROZVOJEM či PODNIKÁNÍM, můžeme pokračovat PODNIKÁNÍM nebo MARKETINGEM.

Pomohu vám s výběrem specialistů – např. na tvorbu webu nebo e-shopu.

Když budete chtít probrat některé téma více do hloubky, můžeme si domluvit individuální schůzku.

Těším se na spolupráci.