Jsem vaše „DRAHÁ“ copywriterka


Potřebujete texty na web, ale ceny copywriterů se vám zdají příliš vysoké? Prozradím vám, proč to tak je. Jako specialistka na obsahový marketing pracuji skoro pět let. Zjistila jsem, že není možné jen bezhlavě psát. Pokud chce copywriter dělat svou práci dobře, měl by k psaní přidat i další aktivity

Copywriter a vzdělávání

Pro specialistu na on-line marketing je naprosto zásadní být neustále v obrazeKaždou chvíli je něco jinak, ať jde o vyhledávače nebo sociální sítě. Pokud bych se nevzdělávala, byla bych prostě mimo.

Vzdělávání mě stojí čas i peníze. Sami možná víte, že jednodenní školení copywritingu se pohybuje v řádech několika tisíc. Tato investice se tedy musí odrazit i v ceně za služby. 

Kontakt s vaší cílovou skupinou

Abych zjistila, co si cílovka žádá, zvednu se občas od počítače a vyrazim mezi lidi. Tak nejlépe zjistím, jak uvažují, co je pro ně důležité a jak je ovlivnit. Díky tomu, že pracuji pro klienty, jejichž podnikání je mi blízké, šetřím čas a finance, které by se musely investovat do složitého průzkumu.

Kreativní nápady

Nápady, hlavně ty dobré, nerostou na stromě. Každý dobrý kreativec se musí starat o svou duševní pohodu. Nejen proto, že si jinak nevydělá i proto, že „vynucené“ nápady obvykle nestojí za nic. Stavy vyhoření nejsou u kreativců ničím neobvyklým.

Odborné znalosti z vašeho podnikání

Majitel firmy, který má vztah k marketingu, je sám sobě nejlepším marketingovým specialistou. Outsourcovaný specialista si nejdříve musí vše nastudovat. Musí znát firemní kulturu, prostředí i odborné informace. Bez toho by těžko tvořil obsah na sociální sítě, texty na web nebo články do firemního blogu.

Díky tomu, že se specializuji, mám přehled v oboru. Nemusím vše zdlouhavě studovat. Hodin, které účtuji klietům, je tedy o to méně.

Vlastní podnikání

Protože nechci klientům předávat jen teoretické informace, leccos testuji i na vlastním podnikání. 

Věřím, že po přečtení článku, dokážete ocenit hodnotu vaší „drahé“ copywriterky. Těším se na spolupráci.