
S Davidem jsme se seznámili na LinkedInu. Bydleli jsme v té době kousek od sebe a já zrovna poptávala agentury a freelancery, se kterými bych mohla spolupracovat.
Vždy jsem ráda, když mé konzultace s klienty mají reálný dopad např. v podobě webu nebo e-shopu. Proto jsem hledala specialisty na tvorbu webu, e-shopu či marketing, které bych mohla s důvěrou doporučit.
Bylo to koncem roku 2019.
Pár týdnů na to jsme se setkali. Bavili jsme se o pracovních zkušenostech, zájmech i knihách. Seděli jsme spolu asi dvě hodiny, měli jsme se pořád o čem bavit.
Netrvalo dlouho a David se mi ozval s tím, že má dělat rozhovor o svém podnikání do podcastu a požádal mě, zda bych s ním prošla otázky, které předem dostal. Souhlasila jsem. Sešli jsme se tedy u oběda.
Během “zkušebního” rozhovoru jsme přišli na to, že nemá příliš jasno ve svém podnikání.
Nabídla jsem mu konzultace
David potřeboval v první řadě řešit marketingovou strategii. Současně jsme připravovali texty na webové stránky a také dostal několik tipů, jak psát články.
Naši spolupráci jsme rozplánovali na 3 měsíce. Postupně jsme probírali jednotlivá témata, ve kterých si David při “zkušebním” rozhovoru nebyl jistý.
Řešili jsme například osobní i firemní misi a vizi. Zamysleli jsme se nad cílovkou. David dal dohromady tři persony. Přehodnotili jsme nabídku služeb. Dostali jsme se i na archetypy.
Co na to říká David:
“Hanka mi během konzultací pomohla zjistit v čem jsou mé přednosti, na jaké služby bych se měl více zaměřit a vyzdvihnout je. Postupně jsme pracovali na osobní i firemní značce.”
Má slova:
„David pozorně naslouchal a cenil si všech informací, které jsem mu postupně předávala. K úkolům, které dostával se stavěl svědomitě i přesto, že mezi tím byly nejdříve vánoční svátky a později Davidova dovolená.”
Nyní jsou to skoro dva roky, co se známe. David své podnikání trochu přehodnotil, ale věřím, že jde správným směrem.
Zdroj fotografie: fotobanka Pixabay, autor fotografie: Fotownetrza