
O marketing jsem se začala zajímat, když jsem byla na rodičovské dovolené. Chtěla jsem podnikat jako interiérová designérka. Začala jsem proto hledat různé možnosti, jak získat klienty na malém městě. Můj původní podnikatelský záměr nevyšel, ale 21.7. 2014 jsem si zařídila živnostenský list a začala dělat marketing pro různé firmy. Ale to, že jsem se pro marketing rozhodla, nebyla náhoda. Měla jsem k tomu několik důvodů. Zajímá vás, jaké to byly? V článku jsem se o tom rozepsala.
Psát a tvořit grafiku mě baví
Z počátku jsem spravovala sociální sítě, tvořila grafiku, psala texty a plánovala kampaně. Později jsem pomáhala klientům i při tvorbě webů. Stále jsem se vzdělávala. Zajímal mě hlavně obsahový marketing. Protože mě psaní bavilo od dětství, začala jsem psát také texty na webové stránky i články do firemních blogů.
Mám ráda strategie a plány
V posledních dvou letech jsem tvořila hlavně strategie, obsahové plány a konzultovala. Nyní vím, že konzultace jsou službou, kterou dělám pro své klienty nejraději. Baví mě předávat své zkušenosti, informovat o novinkách a být u rozvoje projektů.
Uvažujte o konzultaci? Přečtěte si, proč si domluvit konzultaci právě se mnou.
S čím vám mohu pomoci?
Při konzultacích probíráme s klienty otázky, jako třeba: podle čeho vybrat vhodné specialisty na internetový marketing, jak psát texty na webové stránky, proč využívat sociální sítě a co na ně pořád dávat. Také často řešíme budování značky a mnoho dalších témat.
Tvorba webu
Potřebujete nový web, ale nevíte, jaký typ webových stránek si vybrat? Mám přehled o různých možnostech. Co nevím, to obratem zjistím. Vím, na koho se obrátit. Předám vám tipy, které vám ulehčí rozhodování.
Výběr specialistů
Na projektech svých klientů jsem spolupracovala s mnohými specialisty – copywritery, specialisty na sociální sítě, grafiky, programátory… Hledáte ověřené odborníky pro váš on-line projekt? Doporučím vám takové, kteří mají zkušenosti v oboru, ve kterém podnikáte.
Jak jsem tím pomohla ředitelce cestovní kanceláře DAEN si můžete přečíst zde.
Texty na web
Přesto, že moji klienti obvykle čekali „pouhou” přípravu textů, naší spolupráci vždy předcházel brainstorming, při němž jsme budoucí obsah webu dobře promysleli. Chystáte se psát texty, ale nevíte, odkud začít? Trpíte „profesní slepotou”? Během konzultace vám vysvětlím, jak o textech přemýšlet, aby oslovily vaši cílovku.
Sociální sítě
O sociální sítě jsem se začala zajímat při mateřské, když jsem chtěla začít podnikat v místě, kde jsem skoro nikoho neznala. Od té doby uplynulo skoro 10 let a můj zájem trvá. Nevíte, jaké sociální sítě vybrat pro svůj záměr? Dám vám několik doporučení, jak k nim přistupovat, než se do tvorby obsahu pustíte.
Obsahový marketing
Obsahový marketing mě baví, protože je to způsob, jak získat nové klienty a budovat značku, při čemž nemusíte nikomu nic „vnucovat“. Chystáte se psát firemní blog, ale bojíte se, že vám brzy dojdou nápady? Pomohu vám vytvořit obsahový plán a dám tipy, jak vytrvat. (Zatím se můžete podívat na ten můj.)
S kým nejčastěji spolupracuji
Nejčastěji pracuji s freelancery a majiteli malých firem. O spolupáci s Olgou, Davidem a Janou si můžete přečíst článek. Na mém webu a na LinkedInu najdete reference, které mi napsali spokojení klienti. Chcete se přidat mezi mé klienty? Napište mi na email: info@hankamikolasova.cz. Těším se na spolupráci!
Autor fotografie: Zdeněk Kluibr – Portréty na Šumavě