Proč dělám marketing


Z on-line marketingu jsem byla nadšená od první chvíle. Baví mé psát, také mám ráda strategie a plány. Své znalosti vám předám při konzultaci.

O marketing jsem se začala zajímat, když jsem byla na rodičovské dovolené. Bylo mi 25 let, synovi 2 roky. Hledala jsem na internetu různé možnosti, jak získat klienty na malém městě, kde mě skoro nikdo neznal. Navštívila jsem proto několik kurzů zaměřených na podnikání a marketing. Můj původní podnikatelský záměr mi nevyšel, ale 21.7. 2014 jsem si zřídila živnostenský list a začala podnikat v marketingu.

Psát a tvořit grafiku mě baví

Z počátku jsem spravovala sociální sítě, tvořila grafiku, psala texty a plánovala kampaně. Později jsem pomáhala klientům i při tvorbě webů.
Stále jsem se vzdělávala. Zajímal mě hlavně obsahový marketing. Protože mě psaní bavilo od dětství, začala jsem psát také texty na webové stránky i články do firemních blogů.

Mám ráda strategie a plány

V posledních dvou letech jsem tvořila hlavně strategie, obsahové plány a konzultovala. Nyní vím, že konzultace jsou službou, kterou dělám pro své klienty nejraději. Baví mě předávat své zkušenosti, informovat o novinkách a být u rozvoje projektů.

Uvažujte o konzultaci? Přečtěte si několik důvodů, proč si domluvit konzultaci právě se mnou. 

S kým nejčastěji spolupracuji:

Nejčastěji pracuji s freelancery a majiteli malých firem. O spolupáci s OlgouDavidem a Janou si můžete přečíst článek. Na mém webu a na LinkedInu najdete další reference.

S čím vám mohu pomoci:

Při konzultacích probíráme s klienty otázky, jako třeba: podle čeho vybrat vhodné specialisty na internetový marketing, jak psát texty na webové stránky, proč využívat sociální sítě a co na ně pořád dávat. Také často řešíme budování značky a mnoho dalích témat. Například:

Tvorba webu

Potřebujete nový web, ale nevíte, jaký typ webových stránek si vybrat? Mám přehled o různých možnostech. Co nevím, to obratem zjistím. Vím, na koho se obrátit. Předám vám tipy, které vám ulehčí rozhodování.

Výběr specialistů

Na projektech svých klientů jsem spolupracovala s mnohými specialisty – copywritery, specialisty na sociální sítě, grafiky, programátory… Hledáte ověřené odborníky pro váš on-line projekt? Doporučím vám takové, kteří mají zkušenosti v oboru, ve kterém podnikáte.

Jak jsem tím pomohla ředitelce cestovní kanceláře DAEN si můžete přečíst zde

Texty na web

Přesto, že moji klienti obvykle čekali “pouhou” přípravu textů, naší spolupráci vždy předcházel brainstorming, při němž jsme budoucí obsah webu dobře promysleli. Chystáte se psát texty, ale nevíte, odkud začít? Trpíte “profesní slepotou”? Během konzultace vám vysvětlím, jak o textech přemýšlet, aby oslovily vaši cílovku.  

Sociální sítě

O sociální sítě jsem se začala zajímat při mateřské, když jsem chtěla začít podnikat v místě, kde jsem skoro nikoho neznala. Od té doby uplynulo více jak 8 let a můj zájem trvá. Nevíte, jaké sociální sítě vybrat pro svůj záměr? Dám vám několik doporučení, jak k nim přistupovat, než se pustíte do tvorby obsahu. 

Obsahový marketing

Obsahový marketing mě baví, protože je to způsob, jak získat nové klienty a budovat značku, při čemž nemusíte nikomu nic „vnucovat“. Chystáte se psát firemní blog, ale bojíte se, že vám brzy dojdou nápady? Pomohu vám vytvořit obsahový plán a dám tipy, jak vytrvat. (Zatím se můžete podívat na ten můj.)

Chce se přidat mezi mé klienty? Napište mi na email: info@hankamikolasova.cz. Domluvíme si termín konzultace při procháce po Šumavě nebo on-line schůzky.

Těším se na spolupráci!

Autor fotografie: Zdeněk Kluibr – Portréty na Šumavě