Proč dělám marketing


O marketing jsem se začala zajímat, když jsem byla na rodičovské dovolené. Bylo mi 25 let, synovi 2 roky. Hledala jsem na internetu různé možnosti, jak získat klienty na malém městě, kde mě skoro nikdo neznal. Navštívila jsem proto několik kurzů zaměřených na marketing na sociálních sítích.

Z kurzů o marketingu jsem byla nadšená

Po dvou letech jsem díky svému nadšení pro on-line marketing získala práci jako asistentka marketingu ve vzdělávací a personální agentuře. Následně mi přišly poptávky od dalších firem. 21.7. 2014 jsem si proto zřídila živnostenský list.

Psát a tvořit grafiku mě baví

Z počátku jsem spravovala sociální sítě, tvořila grafiku, psala texty a plánovala kampaně. Později jsem pomáhala klientům i při tvorbě webů.
Stále jsem se vzdělávala. Zajímal mě hlavně obsahový marketing. Protože mě psaní bavilo od dětství, začala jsem psát také texty na webové stránky i články do firemních blogů.

Mám ráda strategie a plány

V posledních dvou letech jsem tvořila hlavně marketingové strategie a obsahové plány, dělala jsem workshopy a konzultovala.

Nyní vím, že konzultace jsou službou, kterou dělám pro své klienty nejraději. Baví mě předávat své zkušenosti, informovat o novinkách a být u rozvoje projektů.

Uvažujte o konzultaci? Přečtěte si několik důvodů, proč si domluvit konzultaci právě se mnou. 

S kým nejčastěji spolupracuji:

Nejčastěji pracuji s freelancery a majiteli malých firem.

Na co se zaměřuji:

Při konzultacích probíráme otázky, jako jsou například: podle čeho vybrat vhodné specialisty na internetový marketing, jak psát texty na webové stránky, proč využívat sociální sítě a co na ně pořád dávat. Také řešíme blog a o čem psát.

Tvorba webu

Navštívila jsem mnoho konferencí a kurzů. Byla jsem u tvorby webů mnoha klientů. Potřebujete nový web, ale nevíte, jaký typ webových stránek si vybrat? Mám přehled, jaké jsou možnosti. Co nevím, to obratem zjistím. Vím, na koho se obrátit. Předám vám tipy, které vám ulehčí rozhodování. 

Výběr specialistů

Na projektech svých klientů jsem spolupracovala s mnohými specialisty – copywritery, specialisty na sociální sítě, grafiky, programátory… Hledáte ověřené odborníky pro váš on-line projekt? Pomohu vám vybrat takové, kteří mají zkušenosti v oboru, ve kterém podnikáte.

Texty na web

Přesto, že moji klienti obvykle čekali “pouhou” přípravu textů, naší spolupráci vždy předcházel brainstorming, při němž jsme budoucí obsah webu dobře promysleli. Chystáte se psát texty, ale nevíte, odkud začít? Trpíte “profesní slepotou”? Během konzultace vám vysvětlím, jak o textech přemýšlet, aby oslovily vaši cílovku.  

Sociální sítě

O sociální sítě jsem se začala zajímat při mateřské. Chtěla jsem začít podnikat v místě, kde jsem skoro nikoho neznala. Od té doby uplynulo více jak 8 let a můj zájem trvá. Nevíte, jaké sociální sítě vybrat pro svůj záměr? Dám vám několik doporučení, jak k nim přistupovat, než se pustíte do tvorby obsahu. 

Obsahový marketing

Obsahový marketing mě baví, protože je to způsob, jak získat nové klienty a budovat značku, při čemž nemusíte nikomu nic „vnucovat“. Chystáte se psát firemní blog, ale bojíte se, že vám brzy dojdou nápady? Pomohu vám vytvořit obsahový plán a dám tipy, jak vytrvat.

Těším se na spolupráci!

Napište mi na info@hankamikolasova.cz a domluvte si konzultaci on-line, v Praze, Českých Budějovicích nebo na Šumavě.

Zdroj fotografie: fotobanka PIXABAY, autor fotografie: Karolina Grabowska