„Proč to děláš?“ zeptal se mě Tomáš


„Proč to děláš?“ zeptal se mě Tomáš. Všichni máme nějaký důvod, proč děláme, co děláme. Zajímá vás, jakou motivaci pro podnikání v on-line marketingu jsem měla? Dozvíte se to v článku.

„Proč to děláš?” zeptal se mě Tomáš. To je dobrá otázka. Ušetří spousty nedorozumění při spolupráci i v osobním životě. Všichni máme nějaký důvod, proč děláme, co děláme. Naše hodnoty s tím souvisí. Když jsem dostala tuto otázku, udělala jsem si čas, abych si udělala jasno. Zajímá vás, proč jsem začala podnikat v oblasti on-line marketingu? Přečtěte si to.

Rodina

Bylo mi 22 let, když jsem otěhotněla. Během rodičovské dovolené mi začala chybět práce, tak jsem začala jsem uvažovat o podnikání. Věděla jsem, že chci pracovat jen tolik, abych měla dostatek času na rodinu i domácnost.

Takže RODINA byla jednou z hodnot, které ovlivnily mé rozhodnutí začít podnikat. 

Růst

Ráda se učím nové věci. Zajímám se o novinky a trendy. To byl důvod, proč mě on-line marketing tolik přitahoval. Byl to nový a dynamicky se rozvíjející obor. Profese marketingové specialistky byla velká výzva. Musela jsem se toho hodně učit. Někdy to bylo velmi náročné, ale bavilo mě to. 

RŮST je hodnota, která ovlivnila mé rozhodnutí začít podnikat v oblasti on-line marketingu.

Svoboda

Miluji přírodu a pohyb. Nikdy mě nelákala práce v kanceláři. Být celé dny zavřená v klimatizované budově s minimem oken je pro mě noční můrou. Ráda jezdím na výlety, chodím na procházky a jezdím na kole. Mít možnost organizovat si práci podle počasí, bylo pro mě velmi důležité. Také mi záleží na tom, abych mohla pracovat odkudkoliv. Někdy chci být sama doma, někdy mám potřebu být mezi lidmi.

Proto je SVOBODA hodnotou, která ovlivnila mé rozhodnutí pustit se na volnou nohu.

Péče

Záleží mi na tom, abych mohla tím, co dělám, pomáhat. Možná i proto, že začátky mého podnikání nebyly zrovna snadné, měla jsem potřebu pomáhat ostatním. Vždy jsem dělala maximum proto, aby měla má práce reálné výsledky. Když jsem pomáhala klientům posunout podnikání dál, těšilo mě to. 

PÉČE je tedy další z důvodů, proč jsem si vybrala profesi marketingové specialistky.

Autor Fotografie: Zdeněk Kluibr – Portréty na Šumavě